FacebookTwitter
A+ A A-

Årets KGIér 2008

  • Kategori: Årets KGIér
  • Oprettet: Onsdag, 09. maj 2012 07:32
  • Visninger: 5761

Personen som bestyrelsen har valgt skal være årets kgi’er, er en trofast tilskuer til seniorernes hjemmekampe.

I 80’erne var vores udvalgte person kasserer i klubben og var desuden ”pengetæller” i uge 30 i rigtig mange år.



Vores udvalgte person kom i mange år næsten dagligt i klubhuset når der skulle vaskes senior spilletøj fra kamp eller træning. Det var hendes pigers job, men ofte var det Susanne vi mødte i klubhuset.

I daglig tale kaldet Susanne ”Walter”.

Spørger man Susanne om hjælp får man sjældent et nej.

I dette års sportsuge har hun både smurt smørebrød onsdag og torsdag, stegt frikadeller og lavet mad i forsamlingshuset lørdag formiddag til fest i teltet. Hun har desuden løbet motionsløb.

Susanne er super aktiv og effektiv og når hun tager en opgave i klubben er hun altid meget omhyggelig og pertentlig med det hun laver.
Bl.a. kan det nævnes at hun har før malet vinduer i klubhuset, ordnet grise til mad til uge 30 i mange år, og sammen med Claus sælger hun målaktier til fordel for herre senior.

Jeg har ikke gjort mig nogen foranstaltninger for at sikre mig at Susanne ville være her i aften. Det vidste jeg bare at hun ville

Login eller Registrer

LOG IN