FacebookTwitter
A+ A A-

Året´s KGIér 2016

  • Kategori: Årets KGIér
  • Oprettet: Søndag, 14. august 2016 14:57
  • Visninger: 2875

Tiden er nu inde til en tilbagevendende og glædelig tradition.
Kåringen af årets KGI ér.
I år går titlen til en person som mange kender, en person som trods dette også er i klubben på en lidt stille og ydmyg facon.
Tit får man øje på de mere højlydte og frembrusende personer, men det er ikke tilfældet med denne person.
Derfor er årets KGI ér ikke lige den første man får øje på i klubben.


Hvorom alting er, så er dette en rigtig KGI ´er. Vedkommende har været aktiv i klubben i de sidste 30 år eller deromkring.
Han startede sin karriere i klubben med oldboys fodbold som han spillede i ca. 20 år. Han har også i forbindelse med dette været holdleder for super oldboys.
Derud over har han for år tilbage været aktiv i  planlægning og ikke mindst deltaget i mange sportsuger.
Han har tidligere vundet stærk mands konkurrencen i sportsugen, hvor han bl.a. flyttede en bus.
Han har også haft aktier i klubbens projekt Nørreby sprutterne hvor han i en periode havde børn med til udeaktiviteter – altså forskelligt i naturen hvor de legede og udforskede denne.
De sidste 6 år tror jeg, har han stået for et særligt gymnastikhold – Deform, som han lidt modvilligt overtog efter Jacob Sten da han rendte af posten. Holdet er meget glade for hans engagement i gymnastiksalen hver uge hvor der dyrkes traditionel gymnastik og spilles hockey. Jeg kan love jer for at der bliver trænet igennem – man hviler sig ikke på det hold – i hver til fælde ikke før 3. halvleg.
I år bidrager han også i sportsugen ved grillen i dag…
____________
Jeg kan nok ikke skjule det længere for dem som ikke allerede har gættet det er årets KGI ér i år :
Hellan Højer.
Stort og velfortjent tillykke og 1000 tak for din indsats i klubben – vi håber stærkt på at du fortsætter mindst 30 år endnu.
Vi I lige rejse jer op og give Hellan en hånd

Login eller Registrer

LOG IN